info@rezashavandi2@gmail.com 09125270135
ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

تعمیرات سردخانه در کرج | تعمیر سردخانه در کرج بهترین قیمت 100% تضمینی

sardmodern
23 آذر 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
نصب سردخانه در کرج

تعمیرات سردخانه در کرج
گروه صنعتی سرد مدرن ارائه دهنده تعمیرات سردخانه در کرج , تعمیر سردخانه صنعتی در کرج و تعمیرات سردخانه در تهران پاسخگوی شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز هستیم.

کافیست با تماس با ما مشخصات خود را ثبت نمایید تا در صورت بروز هرگونه مشکل در اولین فرصت جهت رفع خرابی و تعمیر سردخانه در کرج تا قبل از فاسد شدن مواد غذایی در محل حضور پیدا کنیم .

مدیریت : 09125270135

دفتر فروش کرج : 02634710054

تعمیر سردخانه در کرج

شرکت صنایع برودتی سرد مدرن در زمینه ساخت و تعمیر سردخانه در کرج فعالیت دارد.مجموعه سرد مدرن تعمیرات تخصصی انواع سردخانه های صنعتی ، زیر صفر و بالای صفردر سرتاسر استان البرز را برعهده دارد.

گروه صنعتی ما با داشتن سالها تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و تعمیر سردخانه های ثابت و متحرک و صنعتی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

مجموعه ما برای نصب , راه اندازی و افتتاح انواع سردخانه از بهترین متخصصین باتجربه و مجرب استفاده می کند.تعمیر و نصب سردخانه صنعتی نیازمند نیروی متخصص،تجربه بالا می باشد.متخصصین ما کاملا مسلط بیوده و از تجربه کافی برای تعمیر سردخانه در کرج برخوردار هستند.

فعالیت های دیگر تیم ما , ساخت انواع سردخانه صنعتی ویژه مواد غذایی , پروتیینی دارویی و …  می باشد.اگر هدفتان نصب و راه اندازی سردخانه در کرج می باشد شما میتوانید برای مشاوره گرفتن و احداث آن تماس بگیرید.

شما از طریق راه های ارتباطی زیر با گروه صنعتی سرد مدرن در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید:

شماره تماس :

تلفن مدیریت : 09125270135

دفتر فروش :

02634710054

 

تعمیرات سردخانه در کرج

سردمدرن با بیش از 30 سال سابقه در زمینه ساخت و تعمیرات سردخانه در کرج و خدمات نصب , آماده خدمت رسانی به استان البرز و شهر کرج  می باشد.
تعمیرکاران ما با دانش کامل و تجربه بالا توانسته اند خدمات خوبی را خدمت مشتریان گرامی ارائه دهند.
تعمیراتی را که در جهت رفع ایرادات فنی سیستم ها و یا دستگاه ها ارائه می شود را ارائه خواهد نمود.

تعمیر سردخانه در کرج

جهت تعمیر سردخانه باید برنامه داشت دو قسمت تقسیم می گردد.

اول مراقبت از قسمت های مختلف برای جلوگیری از تعویض اجزای مختلف خواهد بود.
دوم، برای خارج سازی قسمت های معیوب می باشد.تعمیر سردخانه در کرج معمولا هزینه گزافی را برای مالکان بدنبال خواهد داشت.به همین جهت بهترین راه برای کاهش هزینه ها، هزینه کردن در راه کنترل قسمت های مختلف سردخانه در بازه های زمانی است.

با تعمیر سردخانه در کرج، می توان با کمک هزینه ای اندک از خرابی بیش از حد سردخانه جلوگیری کرد.

نگهداری تاسیسات سردخانه
با اهمیت ترین آن جایی که هزینه های تعمیر سردخانه و تعویض سردخانه بسیار بالا بوده باید به این نکته اشاره نماییم بازدید ماهیانه و سردخانه توسط متخصص بوده تا به این طریق به مشکلات سردخانه پی برده و در زمان مناسب اقدام به حل و برطرف سازی آن ها نماییم. به این ترتیب شما می توانید با حل این دست از مشکلات خود جلوی بزرگ تر شدن آن ها را گرفته و تا مدت زمان زیادی از بوجود آمدن نیاز به تعمیر سردخانه خود و یا در حالت های شدید تر تعویض سردخانه خود پیشگیری گردد.

خدمات و سرویس سردخانه در کرج

سردمدرن دارای تعمیرکاران و متخصصین با تجربه بالا با تسلط کافی در زمینه ارائه کلیه خدمات  و سرویس سردخانه در کرج می باشد .
گروه صنعتی سرد مدرن با انجام بهترین خدمات توانسته با انجام خدمات تخصصی اعتماد مشتریان اعتبار کسب نماییم.

 

نصب و راه اندازی سردخانه صنعتی در کرج

سردمدرن یکی از بهترین و معتبرترین صنعت برودتی در کل استان البرز می باشد. تجربه و تخصص ما در نصب و راه اندازی سردخانه صنعتی در کرج  کافی  و همیشه مورد رضایت مشتری بوده است.

ساخت انواع سردخانه های صنعتی ، نصب و اجرای سردخانه صنعتی و همچنین راه اندازی سردخانه های صنعتی , تونل های انجماد , سردخانه های زیر صفر و بالای صفر با مشاوره رایگان
و ضمانت 100% از فعالیت های مهم گروه صنعتی سردمدرن می باشد.

ساخت و اجرای سردخانه صنعتی و تعمیر و نگهداری آن با بهترین تجهیزات اصلی و اورجینال دارای ضمانت انجام می شود.

راه اندازی سردخانه در کرج

راه اندازی سردخانه در کرج

قیمت ساخت سردخانه در کرج

مهم ترین عامل تعیین قیمت سردخانه , ابعاد و متراژ آن است.انتخاب تجهیزات اصل و با کیفیت نیز می تواند در قیمت ساخت سردخانه در کرج تاثیر زیادی داشته باشد.

 

 

تعمیرات سردخانه در کرج

معرفی انواع سردخانه در کرج

سردخانه ها به میزان دمای کاری به سه نوع

  • تونل انجماد
  • سردخانه زیر صفر
  • بالای صفری

طبقه بندی می شوند.

سردخانه بالای صفری در کرج

برای نگهداری محصولات لبنی، میوه، سبزیجات، دارو و تمامی موادی که نیاز به دمای نگهداری بالای صفر دارند.

سردخانه های زیر صفر در کرج

جهت نگهداری گوشت، مرغ، ماهی و هر موادی که نیاز به دمای زیر صفر دارند، مورد استفاده می‌باشد.

 

تعمیر و سرویس سردخانه در کرج

اماکن برودتی ، تجهیزات سرد کننده ای وجود دارد که سردخانه در این میان اهمیت فوق العاده ای دارد. به طور کلی سیستم هایی که به ایجاد فضا جهت نگهداری از محصولات زراعی و باغی، مواد غذایی، پروتئینی، صیفی، گل و گیاه از اهمیت زیادی برخوردار است، سردخانه‌ها در ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و باغی می‌باشد.

کوچک ترین ایراد در سردخانه می تواند باعث ایجاد خسارات اقتصاد بسیار سنگینی به مالک بزند .
در چنین مواقعی انتخاب یک نصاب سردخانه در ایمیل کردن سردخانه ، راه اندازی و نصب سردخانه و تعمیرکار سردخانه با تجربه روز جهت سرویس و تعمیر سردخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

سردخانه های مدرن مدار پیچیده ای دارند بنابراین از راه اندازی و نصب سردخانه گرفته تا سرویس سردخانه و تعمیر سردخانه ها بسیار حساس می باشد و نیاز به یک فرد دوره دیده و آشنا با علم روز سردخانه با تجربه و ماهر دارد .
استفاده از افراد غیر متخصص ضرر و زیان هنگفتی دارد.

سرویس و تعمیر سردخانه در کرج

یکی از مهمترین فعالیت های گروه صنعتی سرد مدرن تعمیر سردخانه در کرج می باشد.سرد مدرن جز تعمیر سردخانه , فعالیت سرویس سردخانه در کرج را نیز برعهده دارد.

تعمیرکاران سردمدرن در خدمات سردخانه در کرج از تکنیک و دانش روز برخوردار هستند و با تشخیص دقیق عیب یابی و ایراد را برطرف می‌کنند. و به صورت علمی و کاربردی دستگاه شما را اجرا ، نصب و راه اندازی میگردد.

 

پیش سردکن چیست؟

پیش سردکن محیطی است که مواد غذایی با دمای بالا وارد آن شده و پیش ازسرد کردن سریع ، دمای این محصولات را تا درجه مناسب برای نگهداری در سردخانه پایین آورده میشود.

سپس دمای محصولات به حد نیاز برای نگهداری در سردخانه کاهش پیدا کرد، جهت نگهداری به سردخانه انتقال داده میشود.

 

نصب سردخانه در کرج

شرکت سردمدرن با تکیه بر تجربه کارشناسان و بهره گیری از دانش فنی روز توانای طراحی، تأمین و اجرای انواع سردخانه های تجاری و صنعتی اعم از فریونی و آمونیاکی و با ظرفیت های مختلف را دارا می باشد. اجرای پروژه های با کاربری های گوناگون اعم از محصولات کشاورزی، محصولات شیلاتی، محصولات پروتئینی، محصولات لبنی، محصولات دارویی، انبارهای یخ و غیره در اقصی نقاط کرج با مدیریت آقای شوندی آماده ی مشاوره به شما عزیزان در جهت طراحی و ساخت سردخانه در کرج می باشد.

تعمیرات سردخانه در کرج

تعمیرات سردخانه در کرج

سردمدرن طراح و سازنده انواع سردخانه ها در طرح و ابعادهای  مختلف می باشد. شما می توانید برای خرید یا سفارش ساخت در سرد مدرن با مدیریت تماس حاصل فرمایید.

سرد مدرن با داشتن 30 سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات پس از فروش و تحویل می باشد.

مدیریت : 09125270135

دفتر فروش کرج : 02634710054

 

 

 

 

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط