info@rezashavandi2@gmail.com 09125270135

شناسه ملی: 14013237242 | شماره ثبت شرکت: 46946

شناسه ملی: 14013237242

شماره ثبت شرکت: 46946

ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

تعمیر سردخانه در کرج – نصب و راه اندازی سردخانه در کرج 100% تضمینی

sardmodern
12 تیر 1402
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
نصب سردخانه در کرج

تعمیر سردخانه در کرج

شرکت صنایع برودتی سرد مدرن در زمینه راه اندازی و تعمیر سردخانه در کرج فعالیت دارد. مجموعه سرد مدرن تعمیرات تخصصی انواع سردخانه های صنعتی ، زیر صفر و بالای صفر را در سرتاسر استان البرز را برعهده دارد.

گروه صنعتی ما با داشتن سالها تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و تعمیر سردخانه های ثابت و متحرک و صنعتی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

مجموعه ما برای نصب , راه اندازی سردخانه در کرج و نصب سردخانه در کرج از بهترین متخصصین باتجربه و مجرب استفاده می کند.تعمیر و نصب سردخانه صنعتی نیازمند نیروی متخصص،تجربه بالا می باشد.متخصصین ما کاملا مسلط بیوده و از تجربه کافی برای تعمیر سردخانه در کرج برخوردار هستند.

 

تعمیر سردخانه در کرج

تعمیر سردخانه در کرج

 

فعالیت های دیگر تیم ما , ساخت سردخانه در کرج صنعتی ویژه مواد غذایی , پروتیینی دارویی و …  می باشد.اگر هدفتان نصب و راه اندازی سردخانه در کرج می باشد شما میتوانید برای مشاوره گرفتن و احداث آن تماس بگیرید.

شما از طریق راه های ارتباطی زیر با گروه صنعتی سرد مدرن در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید:

تلفن مدیریت : 09125270135

دفتر فروش : 02634710054

 

راه اندازی سردخانه در کرج

سردمدرن یکی از بهترین و معتبرترین صنعت برودتی در کل استان البرز می باشد. تجربه و تخصص ما در نصب و راه اندازی سردخانه صنعتی در کرج  کافی  و همیشه مورد رضایت مشتری بوده است.

ساخت انواع سردخانه های صنعتی ، نصب و اجرای سردخانه صنعتی در کرج و همچنین راه اندازی سردخانه های صنعتی , تونل های انجماد , سردخانه های زیر صفر و بالای صفر با مشاوره رایگان و ضمانت از فعالیت های مهم گروه صنعتی سردمدرن می باشد.

ساخت و اجرای سردخانه صنعتی در کرج و تعمیر و نگهداری آن با بهترین تجهیزات اصلی و اورجینال دارای ضمانت انجام می شود.

مهم ترین عامل تعیین قیمت سردخانه , ابعاد و متراژ آن است.انتخاب تجهیزات اصل و با کیفیت نیز می تواند در هزینه ساخت سردخانه تاثیر زیادی داشته باشد.

 

هزینه ساخت سردخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

1) اندازه و مساحت مشخص , جهت ساخت سردخانه صنعتی

2) جنس ساندویچ پنل یا عایق حرارتی

3) نوع موتور

4) جنس رادیاتور

5) میزان سطح کیفی قطعاتی مثل شیر انبساط  و موتور فن ها

6) نوع جنس گاز مصرفی

7) کیفیت قطعات تابلوی برق

8) نحوه ی جمع آوری قطعات سردخانه

 

نکات قابل توجه :

  • در ساخت سردخانه , هر چه ابعاد و مساحت بزرگ تر باشد هزینه ساخت بیشتری رقم خواهد خورد
  • یکی از مهم ترین عامل در تعیین هزینه ساخت سردخانه , موتور یا همان کمپرسور سردخانه است که وظیفه تولید سرما و برودت را بر عهده دارد
  • ساندویچ پنل یا عایق حرارتی یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت سردخانه است
  • انتخاب ساندویچ پنل مناسب می تواند در کاهش مصرف انرژی نیز کمک کند
  • نوع کندانسور، اواپراتور و تابلوی برق از دیگر عوامل تعیین هزینه سردخانه صنعتی می باشد

 

راه اندازی سردخانه در کرج

راه اندازی سردخانه در کرج

نصب سردخانه در کرج

سردمدرن با بیش از 30 سال سابقه در زمینه ساخت و تعمیر سردخانه در کرج و خدمات نصب سردخانه در کرج , آماده خدمت رسانی به استان البرز و شهر کرج می باشد.
تعمیرکاران ما با دانش کامل و تجربه بالا توانسته اند خدمات خوبی را خدمت مشتریان گرامی ارائه دهند.

– طراحی علمی و اصولی سردخانه و تونل انجماد
– استفاده از تجهیزات با کیفیت از معتبرترین برندها
– رعایت نکات مهندسی درنصب و یونیت کردن تجهیزات
– گارانتی تجهیزات اصلی مانند : کمپرسور ، کندانسور و اواپراتور ، تابلوبرق
– گارانتی عملکرد کلی سردخانه
– بازدیدهای دوره ای منظم و رفع عیب
– بازدید اورژانسی و اضطراری (( برای کلیه سردخانه ها و تونل انجماد ))
– ((( ده سال خدمات پس از فروش )))

رعایت نکات فوق و ارائه خدمات مناسب باعث شده تا با کیفیت ترین سردخانه های کشور ، سردخانه های  باشند . همین عملکرد مهم سبب شده تا اغلب شرکت ها و صنایع معتبر مشتریان ما باشند .

شرکت سردمدرن با بهره گیری از تیم مهندسی مجرب و با تجربه آماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در زمینه طراحی ، انتخاب تجهیزات و اجرای انواع سردخانه بالای صفر ، زیر صفر ، تونل انجماد است.

توزیع کننده تجهیزات برودتی برای مصارف تجاری و صنعتی. محصولات شامل ویترین های یخچال دار، تجهیزات و قطعات تبرید و سیستم های تبرید قابل تنظیم است. ویترین های مختلفی مانند مواد غذایی منجمد، کیس های دمای پایین و دمای متوسط ​​موجود است. متعاقباً، سیستم های خنک کننده سرعت متغیر، موازی ناهموار و ثانویه به عنوان سیستم های تبرید سفارشی ارائه می شوند. انواع قطعات موجود عبارتند از کویل های اواپراتور، کندانسور، درب های مبتکر، چراغ های LED و قطعات و اجزای مختلف دیگر.

توزیع کننده تجهیزات برودتی مستعمل و بازسازی شده از جمله یخچال و واحدهای برودتی زیر صفر برای کاربردهای تجاری و صنعتی. قابلیت های بازسازی شامل جداسازی دستگاه، سندبلاست سطوح بیرونی رنگ شده، پرداخت، آزمایش الکتریکی F، اجرای آزمایشی و تست نشت می باشد. صنایع ارائه شده شامل لبنیات، غذای حیوانات خانگی، نوشیدنی، مواد شیمیایی، اتانول، بیودیزل، مواد غذایی و دارویی است.

تولید کننده واحدهای برودتی زیر صفر برای مصارف صنعتی. به صورت فریزر با دمای پایین و فریزر با دمای بسیار پایین موجود است. فریزرهای دمای پایین برای دمای عملیاتی تا -20 درجه سانتیگراد طراحی شده اند. فریزرهای دمای پایین با رطوبت گیرهای خشک کن یا سیستم های تصفیه هوای خشک در دسترس هستند. فریزرهای دمای پایین را می توان برای نگهداری یا آزمایش محصولات حساس به دما استفاده کرد. فریزرهای با دمای بسیار پایین از پانل های عایق اورتان مدولار با قفل بادامک ساخته شده اند و دما را تا -80 درجه سانتیگراد حفظ می کنند. قابلیت ها شامل طراحی، ساخت سفارشی، نصب، نگهداری و ساخت کلید در دست است.

سازنده سفارشی واحدهای برودتی و فریزر از جمله چیلرهای دمای پایین و دمای فوق العاده پایین برای کاربردهای خنک کننده صنعتی تا دمای زیر صفر. ویژگی‌های واحدهای برودتی زیر صفر شامل عملکرد تا منفی ۵۰ درجه فارنهایت، قاب و روکش‌های فولادی، کمپرسور نیمه هرمتیک، فریزرهای دمای پایین دوگانه و فریزرهای دمای پایین با عایق سه‌گانه، ساب کولرها و جداکننده‌های روغن، پمپ و مخزن فولادی ضد زنگ، لحیم کاری شده است. لوله های مسی در سراسر، و ریزپردازنده کنترل می شود. فریزرهای زیر صفر در طرح های متراکم کننده هوا و آب موجود هستند.

تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات دارویی، لوازم و ابزار آزمایشگاهی و ظروف شیشه ای تخصصی برای صنایع دارویی، تحقیقات علمی، صنعتی، هوانوردی، نیمه هادی ها و صنایع بهداشتی. محصولات شامل تجهیزات پردازش، لودرها، واشرها، خشک کن های انجمادی، محفظه های پایداری، اواپراتورهای گریز از مرکز و سیستم های خنک کننده دما می باشد.

تولید کننده سفارشی یخچال صنعتی و واحدهای برودتی صنعتی زیر صفر. واحدهای سردخانه صنعتی زیر صفر در بسته بندی های عملکردی مختلف مناسب برای کاربردهای مختلف تست محصول موجود می باشند. مشخصات شامل ظرفیت 2 اسب بخار تا 15 اسب بخار است. قابلیت‌ها شامل آزمایش محصولات تا دمای منفی 45 درجه سانتی‌گراد، افزایش بار زنده و نرخ تغییر سریع دما است.

تولید کننده استاندارد و سفارشی سیستم های صنعتی، چیلر و برودت زیر صفر. چیلرهای مایع و سیستم‌های تبرید دارای توان 750 وات تا 4200 وات برای خنک‌سازی دمای عملیاتی 96- تا 200+ درجه سانتی‌گراد هستند. از ویژگی های مختلف آن می توان به دو کمپرسور تبرید، اواپراتور، صفحات و روکش های حرارتی، انگشتان سرد، تله ها و کابینت های نگهداری و خنک کننده ها اشاره کرد. مناسب برای محفظه تست محیطی، فریزر با دمای بسیار پایین، برودتی، ذخیره سازی زیستی و DNA، لیوفیلیزر و سایر کاربردها.

نصب سردخانه در کرج

نصب سردخانه در کرج

تعمیرات سردخانه در کرج

ساخت سردخانه و اجرای سردخانه شرکت صنایع برودتی سردمدرن افتخار دارد که با سالها تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای سردخانه های ثابت و متحرک و صنعتی تهیه نقشه استقرار دستگاهها و ملزومات سردخانه و تامین تجهیزات در خدمت مشتریان عزیز باشد.

شرکت صنایع برودتی سردمدرن با دارا بودن اکیپ فنی باسابقه در تمام مراحل ذکر شده ذیل وبا در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی محل طرح ،بهترین طرح های اجرایی را به شما پیشنهاد خواهد داد.

1- مشاوره ارائه رایگان مشاوره و راهنمایی در زمینه های مختلف مرتبط با سردخانه برای کمک به کارفرمایان در جهت اجرای هرچه بهتر پروژه ها

2 – طراحی طراحی سردخانه با تضمین قابلیت اجرا و در بهینه ترین حالت، نظارت بر اجرا و بررسی عملکرد سردخانه

3 – اجرا اجرای پروژه های مختلف از قبیل انواع سردخانه ثابت و متحرک و صنعتی

4 – تعمیر و تجهیز عرضه کلیه تجهیزات برودتی و عیب یابی و تعمیر قطعات معیوب و همچنین بررسی و کنترل دوره ای سردخانه تولید کننده انواع یخچال و فریزر. موجود در مدل های ساخت پانل عایق و دیوار توپر جوشی. می توان آن را به عنوان اتاقک دما یا دما و رطوبت پیکربندی کرد

 

 

تعمیر سردخانه در کرج

شرکت سردمدرن با تکیه بر تجربه کارشناسان و بهره گیری از دانش فنی روز توانای طراحی، تأمین و اجرای انواع سردخانه های تجاری و صنعتی اعم از فریونی و آمونیاکی و با ظرفیت های مختلف را دارا می باشد. اجرای پروژه های با کاربری های گوناگون اعم از محصولات کشاورزی، محصولات شیلاتی، محصولات پروتئینی، محصولات لبنی، محصولات دارویی، انبارهای یخ و غیره در اقصی نقاط کرج با مدیریت آقای شوندی آماده ی مشاوره به شما عزیزان در جهت تعمیر سردخانه در کرج می باشد.

شما می توانید جهت تعمیر سردخانه در کرج یا راه اندازی سردخانه در کرج با سرد مدرن تماس حاصل فرمایید.

سردمدرن طراح و سازنده انواع سردخانه ها در طرح و ابعادهای  مختلف می باشد. شما می توانید برای خرید یا سفارش ساخت در سرد مدرن با مدیریت تماس حاصل فرمایید.

سرد مدرن با داشتن 30 سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات پس از فروش و تحویل می باشد.

مدیریت : 09125270135

دفتر فروش کرج : 02634710054

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

سردخانه در گیلانسردخانه در گیلان

فروش سردخانه در گیلان با بهترین کیفیت 100 درصد تضمینی

فروش سردخانه در گیلان گروه صنعتی سرد مدرن دارای 30 سال سابقه و تجربه ی بالا در فروش ...
sardmodern
12 تیر 1402