info@rezashavandi2@gmail.com 09125270135
ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

ساخت تونل انجماد در کرج | خرید تونل انجماد در کرج با ضمانت 100%

sardmodern
01 آذر 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
ساخت تونل انجماد در کرج

ساخت تونل انجماد در کرج

صنعت سردمدرن با تلاش کامل در زمینه ساخت تونل انجماد در کرج آماده خدمت رسانی به سراسر شهر کرج و کل کشور می باشد.

سرد مدرن توانایی و راه اندازی صفر تا صد ساخت تونل انجماد در کرج را دارد.

اولویت هر مشتری ای برای خرید تونل انجماد در کرج کیفیت آن می باشد  پس با ما در بستگی باشید.

همچنین مجموعه ما بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.شما میتوانید همین حالا برای ساخت تونل انجماد در کرج با سردمدرن  تماس بگیرید.

اگر قصد ساخت تونل انجماد در کرج را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن مدیریت : 09125270135

دفتر فروش : 02634710054

دفتر فروش : 02144644452

تونل انجماد چیست؟

تونل انجماد یک محفظه سرمازایی بالا، دمایی بین ۲۸ ال ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر است که از این تونل‌ها می‌توان برای منجمد کردن محصولات گوناگونی از جمه مواد غذایی و میوه‌جات استفاده کرد. سبزیجات، گوشت، آبمیوه و محصولات دریایی در این تونل‌ها بدون افت کیفیت منجمد شده و بافت و کیفیت اولیه خود را حفظ مینمایند.

منجمد کردن مواد غذایی روش‌های گوناگونی وجود دارد که تونل‌های انجماد یکی از این روش‌ها محسوب می‌شوند. این روش انجماد سریع مزایایی نسبت به روش‌های آهسته انجماد دارد .

محصولات قابل نگهداری در این تجهیزات کیفیت خود را به میزان قابل توجه‌ای حفظ می‌کنند. دمای کاری این محصول از ۲۸درجه سانتی گراد شروع می‌شود و تا ۶۰درجه سانتی گراد زیر صفرقابلیت ایجاد سرما را دارد. اصولا برای نگهداری از مواد مورد نظر در مدت زمان بسیار طولانی می‌توان از تونل انجماد استفاده نمود.

ویژگی سرد مدرن در ساخت تونل انجماد در کرج

برای اینکه به شما ایده دهیم که چگونه ساخت تونل انجماد در کرج در سرد مدرن با بقیه تفاوت دارد، ما قصد داریم برخی از ویژگی ها را بیان کنیم:

  1. انجماد 360 درجه برای یخ زدن تمام سطوح
  2. محتویات یخ زده محتویات یخ زده بافت و طعم اصلی را حفظ می کند
  3. بدون تجمع یخ در دریچه ها برای تمیز کردن آسان و استفاده آسان
  4. انجماد 24 ساعته
  5. سفارشی سازی اندازه مدل تونل انجماد

خرید تونل انجماد در کرج با ضمانت 100%

گروه صنعتی سردمدرن, شناخته شده ترین انتخاب برای خرید تونل انجماد در کرج است.

سازندگان ما در ساخت تونل انجماد در سردمدرن دوره دیده و با تجربه هستند و خدمات پس از فروش را نیز برعهده دارد.

خرید تونل انجماد در کرج

خرید تونل انجماد در کرج

تونل انجماد در کرج و کارایی آن

امروزه جهت حفظ مواد غذایی با همان ارزش غذایی نیاز به یک انجماد بسیار سریع داریم. به خاطر همین کاوشگران این صنعت بعد از سالها توانستند تونل انجماد سریع را راه‌اندازی کنند این کار به چند روش انجام می پذیرد و هرکدام هزینه و کیفیت متمایزی نسبت به یکدیگر دارند.

تونل انجماد گوشت قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن موادغذایی را به شدت کاهش دهد.بنابراین بین ۱۰ درجه سانتیگراد الی۶۰درجه سانتیگراد زیر صفر روش انجماد مواد غذایی با شدت گردش هوای سرد در این روش که توسط گاز نیتروژن انجام می شود،

این روش بیشتر برای سبزیجات هویج نخود فرنگی و محصولاتی از این قبیل استفاده می گردد.

لذا هوای سرد از بالا و پایین به شدت مواد غذایی باد باد سرد پرتاب می شود و باعث انجماد سریع می گردد.

در این روش طعم و مزه خاصیت تغییری نمی کند و باعث می شود که ما در فصول مختلف از خاصیت انواع مواد غذایی بهره‌مند گردیم که این را مدیون علم برودت هستیم

ساخت تونل انجماد در کرج

تولید سردخانه و  ساخت تونل انجماد در کرج کاربرد بسیاری دارد که مورد بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم تونل انجماد بستنی است.

این دستگاه می‌تواند تونل انجماد کوچک باشد. در روش دیگر تونل انجماد یا همان سرمای سریع باشد.

روش بعدی که به آن می پردازیم تونل انجماد غیر مستقیم است. در این روش باد سرد مستقیم به مواد غذایی برخورد نمی کند لذا ماده مبرد با برخورد به صفحات مخصوصی که تعبیه گردیده برخورد می کند و کاهش دمای شدید پیدا می‌کند و مواد غذایی در تماس با این صفحات دچار انجماد سریع می گردند.

برای انجماد سریع تر می توان از دو صفحه زیرین و صفحه بالایی استفاده نمود تونل انجماد مرغ هم به این صورت است .

اهمیت تونل انجماد در کرج

تونل انجماد در کرج به سرعت میگوها و سایر محصولات کوچک و ظریف شما را منجمد می کند.به تونل انجماد نیز فریزر تونلی گفته می شود و بر اساس اصل دمیدن عمودی عمل می کند.

این تونل انجماد در کرج برای انجماد جداگانه محصولات کوچک مانند میگوهای پوسته دار و سایر محصولات ظریف طراحی شده است.

شایان ذکر است که تونل انجماد به گونه ای طراحی شده است که بخشی از یک خط پردازش خودکار را تشکیل می دهد و بنابراین به راحتی در خطوط پردازش موجود پیاده سازی می شود.

در این قسمت به مواردی که توجه بسیاری از کاربران را مشغول کرده میپردازیم.

تونل انجماد در کرج

تونل انجماد در کرج

انواع تونل انجماد در کرج

در روش دیگر تونل انجماد یا همان سرمای سریع باشد. روش بعدی که به آن می پردازیم تونل انجماد غیر مستقیم است.

در این روش باد سرد مستقیم به مواد غذایی برخورد نمی کند لذا ماده مبرد با برخورد به صفحات مخصوصی که تعبیه گردیده برخورد می کند و کاهش دمای شدید پیدا می‌کند. همچنین مواد غذایی در تماس با این صفحات دچار انجماد سریع می گردند.

روش سوم تونل انجماد محلول صنعتی در این روش تمام محصولات را با با محلول سدیم کلرید پایین می آوریم.

برای این کار محلول باید مرتب از کنار محصولات بسته بندی شده عبور کرده و در محلول آب نمک قرار می گیرد که البته در مواردی هست که نمک جذب مواد غذایی می شود که از معایب کار محسوب می گردد.

در محصولات نیز به جای نمک از شکر مثل نیتروژن مایع و کربن دی اکسید استفاده می گردد تا بتوان میوه را در برابر فاسد شدن حفظ نمود.

مواد غذایی در حین انجماد به هم نچسبند صرفه جویی در زمان رنگ و طعم و شکل ظاهری مواد غذایی تغییر نمی کند و دچار بلورکهای برفکی نمی شود عدم وجود قارچ باکتری .

دو روش در تونل زمان وجود دارد مارپیچی و خطی نوع مارپیچی به گونه‌ای است که برای مواد غذایی گوشتی به سمت بالا حرکت میکند و به روش اسپیرال گفته می شود اما در روش خطی به صورت مستقیم حرکت می کنند .

 

تونل انجماد در کرج برای انجماد سریع گوشت بعد از کشتار و ماهی و میگو پس از صید استفاده می‌شود.در زیر به چند نمونه از ویژگی های تونل انجماد در کرج می پردازیم:

ویژگی های تونل انجماد عبارتند از:

1. انجماد سریع مواد

2. انجماد یکنواخت

3. صاف و یکنواخت بودن سطح محصولات بدون تغییر شکل ظاهری

4. استفاده بهینه از فضا

5. کیفیت محصولات را می توان تا حد زیادی حفظ کرد.

ساخت تونل انجماد در کرج

ساخت تونل انجماد در کرج

ساخت تونل انجماد در کرج

تفاوت بین سردخانه و تونل انجماد چیست؟

قدرت کمپرسور و معادلات تبدیلی رادیاتور اواپراتور فن و غیره بسیار بالاتر از سردخانه است و به همین دلیل در کمتر از دو ساعت مواد غذایی منجمد می شود.

دقیقاً نکته حفظ بیشتر مواد غذایی در زمان فریز آن است .به عنوان مثال شما یک تکه گوشت را دو روز طول بکشد منجمد شود را با گوشتی که در شکل ساعت منجمد می‌شود را استفاده نمایید دقیقاً متوجه موضوع می شوید آن گوشتی که در دو روز منجمد گردیده گویی سال ها در فریزر نگهداری گردیده و کهنه است اما گوشتی که طی ۶ ماه قبل در تونل انجماد فریز گردیده است.

همچنین گوشت بسیار تازه و خوشمزه می باشد و رنگ و گوشت و طعم تغییر نکرده است تونل انجماد اسپیرال چرا در زمان کم به انجماد مواد غذایی ضروری است .

 

تونل انجماد در کرج

انجماد مواد غذایی،گوشت، محصولات دارویی جهت نگهداری و حفظ بافت و برای جلوگیری از تغییر نیاز به انجماد سریع دارد که این مهم توسط تونل انجماد انجام میپذیرد.
در واقع یک از کاربردی‌ترین روش‌های نگهداری مواد غذایی، انجماد آن‌هاست که نسبت به دیگر روش‌ها دارای مزیت می‌باشد. از جمله حفظ طعم، مزه، بافت و ارزش غذایی.

عمل انجماد به طرق مختلفی صورت می‌گیرد. انجاد آرام و انجماد سریع از انواع آن محسوب می‌شوند.
در صورتی‌که نیاز به انجماد سریع داشته باشید یکی از روش‌های آن استفاده از تونل انجماد است.

انواع تونل انجماد در کرج

تونل انجماد در کرج از اهمیت بالایی برخوردار است و ( نوعی سردخانه صنعتی) است .

با توجه به نوع کاربرد و استفاده خود بهترین مدل تونل انجماد (Tunnel Freezers) را برای کار رو خود برگزینید.سرد مدرن تولید کننده و فروشنده انواع تونل انجماد در کرج ، سردخانه میوه و سردخانه جسد ، چیلر است.

به طور کلی می توان تونل‌های انجماد را به دو نوع کلی انجماد آرام (انجماد آهسته) و انجماد سریع تقسیم بندی نمود.

انجماد آرام | تونل انجماد کند

این روش را می‌توان یکی از پر استفاده‌ترین روش‌های انجمادی در نظر گرفت. در این شیوه انجماد محصولات به صورت آهسته‌تر نسبت به دیگر روش‌ها انجام می‌شود و محصولات در یک اتاق با دمان -18 تا -40 درجه سانتی گراد نگهداری می‌شوند و محصول در هوایی ساکن و آرام به صورت آهسته و به مرور زمان شروع به منجمد شدن می‌کند.

مدت زمان انجماد آهسته

محصول برای انجماد آهسته یا همان آرام نیاز به صرف مدت زمانی بالغ بر 3 ساعت تا سه روز خواهد داشت، تا به انجماد کامل برسد.در این روش انجماد اصولا با دسته بزرگی از محصولات مانند گوشت گاو، ماهی، تخم مرغ، میوه و غیره رو به رو هستیم.
بسته بندی‌هایی که در این روش انجماد مورد استفاده قرار می‌گیرد اصولا بین 5 تا 15 کیلو گرم است؛ دلیل آن را هم می‌توان حفظ کیفیت اصلی محصول در نظر گرفت.

تونل انجماد سریع در کرج

یکی دیگر از فعالیت های سرد مدرن , ساخت تونل انجماد سریع در کرج می باشد.

تونل انجماد سریع را می‌توان از دو منظر تقسیم بندی نمود:

1. نوع عملکرد و کاربرد

2. طراحی که خود به دو مدل خطی و مارپیچی تقسیم می‌شود.

در مدل خطی از روش منجمد کردن مواد غذایی با هوای سرد و در مارپیچی برای منجمد کردن مواد غذایی در خطوط تولید استفاده می‌شود.

تونل مارپیچی چیزی حدود ۲۰۰ تا ۱۲۰۰۰ کیلوگرم در ساعت ظرفیت دارد. تونل‌های انجماد خطی تا ۱۲ تن و تونل‌های انجماد مارپیچی تا ۳ تن در ساعت ظرفیت دارد.

 

تونل انجماد سریع در کرج

ساخت تونل انجماد در کرج

انجماد آنی و سریع، بر اساس عملکرد، به یکی از سه روش زیر صورت می‌گیرد:

انجماد سریع به وسیله وزش هوای سرد

در واقع برای انجماد مواد غذایی آن‌ها را در هوای سرد غوطه‌ور می‌کنند. انجماد انواع سبزیجات مانند نخود فرنگی، لوبیا سبز، قارچو غیره تونل انجماد خطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این روش را می‌توان یکی از پر استفاده‌ترین روش‌ها برای انجماد محصولات در نظر گرفت. در این روش برای کاهش دمای محصولات از روش وزش هوای زیاد به میزان کم استفاده می‌شود.
البته لازم به توضیح است که در این روش بنا بر شرایط نیاز به تغییراتی وجود خواهد داشت.

انجماد سریع بدون تماس مستقیم

این روش انجماد با هدف قرار دادن مواد غذایی روی یک صفحه سرد شونده طراحی شده است. به همین دلیل می‌توان گفت این روش یکی از مناسب‌ترین روش‌هایی خواهد بود که به واسطه آن خواهید توانست محصولات مورد نظر را به درجه انجماد رساند.

در این روش مواد غذایی به صورتی روی صفحه سرد شونده قرار داده می‌شوند که با توجه به میزان سطح تماس با صفحه، دمای محصولات کم شود.
لازم به توضیح است که این روش برای محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در میزان و حجم کمی، نیاز به منجمد شدن داشته باشند، در غیر این صورت روش‌های دیگر توجیه پذیری بیشتری خواهند داشت.

در روش تماسی مواد در بین جداره‌ها قرار می‌گیرند و گاهی نیز مواد را به صورت مستقیم با نیتروژن تماس می‌دهند.

انجماد سریع به روش غوطه ور نمودن محصولات منجمد شده

در این روش انجماد از کلرید سدیم، برای سرد کردن محصولات استفاده می‌شود.

چرا که این روش به میزان قابل توجه‌ای دمای محصول مورد نظر را کاهش می‌دهد و همچنین سرعت بسیار بالایی در کاهش این دما نیز دارد.
البته ناگفته نماند که این روش خود دارای یک عیب است و آن هم امکان نفوذ محلول به درون بسته است.

عموما از این روش برای انجماد میوه‌هایی نظیر پرتقال و غیره استفاده می‌شود.

همچنین می‌توان گفت از شکر نیز برای جلوگیری از جذب شدن محلول گفته شده در بالا استفاده می‌شود. در این روش می‌توان موارد دیگری مانند میگو، ماهی و دیگر مواد غذایی دریایی را نگه داری کرد.

مهمترین مزیت های تونل انجماد در کرج

تونل انجماد در مقایسه با سایر فریزرهای تجاری، تونل های انجماد تخصصی ما دارای بالاترین استانداردهای انجماد با کیفیت در بازار هستند.

اکثر تونل انجماد ها قادر به جلوگیری از ریزش قطره نیستند، به طوری که آمارها نشان می دهد که میانگین افت قطره بین 3 تا 4 درصد در اکثر تونل های انجماد وجود دارد.

با این حال، تونل های انجماد ما دارای نسبت تلفات قطره 0.3 درصدی هستند که آن را بهترین در بازار می کند.

علاوه بر این، از نظر کارایی، تونل انجماد ما نیز در مقایسه با همتایان تجاری خود تا 30 درصد بازده انرژی بیشتری دارند.

این بازده به کسب و کارها کمک می کند تا هزینه های بلندمدت را کاهش دهند و سود خود را به طور تصاعدی افزایش دهند.

مشاغل می توانند محصولات خود را به طور موثر فریز کرده و از بالاترین سرعت و کیفیتی که بازار ارائه می دهد اطمینان حاصل کنند. این قطعاً به کسب‌وکارها برتری لازم را برای رقابت در بازار در حال گسترش پردازش و ذخیره‌سازی مواد غذایی می‌دهد.

کاربرد تونل انجماد در کرج

اگر نیاز به نگهداری از مواد غذایی و محصولات، برای مدت طولانی دارید، تونل انجماد یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری آن‌ها خواهد بود.
تونل انجماد قابلیت نگهداری مواد غذایی مختلفی دارد و برای صنایع زیر کاربردی‌ست:

  • تونل انجماد مرغ
  • تونل انجماد سبزیجات
  • تونل انجماد بستنی
  • تونل انجماد گوشت
  • تونل انجماد ماهی (محصولات دریایی)
  • تونل انجماد میوه

این تونل قابلیت نگهداری مواد غذایی نام برده شده را به میزان زمان بیشتری از سردخانه فراهم می‌آورد. به‌نوعی می‌توان گفت نگهداری محصولات در این تونل باعث می‌شود که محصولات کیفیت ابتدایی خود را به خوبی حفظ نمایند.

نکته جالب در رابطه با این تونل آن است که شما نه تنها می‌توانید محصولات نام برده شده در بالا را فریز نمایید بلکه می‌توانید محصولاتی از قبیل انواع نان، مواد غذایی پخته شده، کنسرو، بستنی و غیره را برای مدت زمان طولانی در این محصول نگهداری کنید.

تونل-انجماد-در کرج

تونل-انجماد-در کرج

نحوه عملکرد تونل انجماد در کرج

تونل انجماد در کرج به چه صورتی کار می‌کند؟

بسته به میزان دمای مورد نظر، و نوع طراحی، نحوه کار تونل انجماد متفاوت می‌شود. برای انجماد محصولات در واقع روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه بررسی دقیق از انواع آن را خواهیم داشت.

طراحی و ساخت تونل انجماد در کرج

روش ساخت تونل انجماد در کرج باید به صورتی باشد که هوا به صورت مناسبی قابلیت انتقال در تمامی قسمت‌ها را داشته باشد تا محصول به نقطه انجماد مورد نظر برسد.

استفاده از نقاله درون فریزر می‌تواند روشی مناسب برای جابه جایی هوای خنک بین محصولات باشد.

تونل انجماد iqf، یکی از مدل‎های تونل انجماد است که در آن عبور جربان هوای سرد از محصولات در زمانی کوتاه باعث انجماد مواد غذایی می‌شود.

این یک نوع روش مکانیکی به شمار می‌رود. در واقع در این روش جریان هوای سرد شدیدی از طریق فن از اطراف محصولات عبور می‌کند و این اقدام منجر به منجمد شدن محصولات می‌شود. اما یکی‌دیگر از روش‌هایی که با کمک آن محصولات را درون تونل‌های انجماد منجمد می‌کنند،

طریقه عملکرد تونل وزشی

به این صورت است که هوای سرد به کمک فن‌ها از روی محصولات عبور کرده و باعث منجمد شدن آن‌ها می‌شود

 

تونل انجماد سنتي در کرج ( Traditional freezing tunnel )

تونل انجماد سنتي در کرج معمولا جهت انجماد گوشت ، مرغ، ماهی، بستنی، میوه‌جات، صیفی جات ، سبزیجات ، پیش سردکن های کشتارگاه ها و هرگونه محصولاتی که به این دما نیاز دارند استفاده می شود .

تونل انجماد سنتي در کرج در یک شیفت کاری ۸ ساعته دمای هرگونه محصول را به ۴۰- درجه سانتیگراد تغییر می دهد .

خرید تونل انجماد سنتی

گروه صنعتی سرد مدرن آمادگی ساخت و اجرا هرگونه تونل انجماد سنتي از تناژ یک تن الی به بیشتر را با تجهیزات فریونی و تجهیزات آمونیاکی را در هر نقطه از کشور و خارج از کشور را دارد.

سردخانه فریون و تونل انجماد

با قیمت دستگاه انجماد سریع مناسب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان عرضه می گردد.

قیمت تونل انجماد در کرج

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تونل انجماد در کرج ، نوع طراحی و ساخت آن است.

برای ساخت تونل انجماد در کرج نیاز به تجهیزات و لوازم گوناگونی است که کیفیت این تجهیزات به‌کار رفته بر روی قیمت نهایی تونل انجماد تاثیر گذار خواهد بود.

چه عواملی بر قیمت تونل انجماد در کرج تاثیر دارد؟

  • نوع کمپرسور
  • برند کندانسور
  • مارک اواپراتور
  • جنس ساندویچ پنل وکلیه لوازم بکار رفته دردستگاه
  • تجهیزات به‌کار رفته در ساخت تونل انجماد و کیفیت آن‌ها
  • ظرفیت تونل انجماد

کاربرد تونل انجماد بسته به نوع محصولی، که قصد انجماد آن را دارید .برای برآورد دقیق قیمت تونل انجماد در کرج، با ما تماس بگیرید.

 

تفاوت تونل انجماد و سردخانه چیست؟

یکی از مشخص‌ترین تفاوت‌هایی که بین تونل‌های انجماد و سردخانه وجود دارد، سرعت انجماد بالا است.

در تونل‌های انجماد محصولات با سرعت بسیار بیشتری نسبت به سردخانه منجمد می‌شوند و این امر می‌تواند ماندگاری محصول را بالاتر برده و کیفیت آن را تا حدودی بیشتری حفظ کند.

همچنین نوع اواپراتور نیز در این دو متفاوت است؛ اواپراتور در تونل‌های انجماد معمولا به صورت عمودی قرار می‌گیرد.

در طریقه ساخت درهای تونل و سردخانه نیز تفاوت‌هایی وجود دارد؛ طریقه باز شدن و طراحی درب تونل‌های انجماد بسیار متفاوت است و جنس ساخت آن‌ها از نوع پی وی سی و یا پلی استر می‌باشد.

در طراحی تونل انجماد چه چیزهایی باید رعایت شود؟

مهمترین فاکتور ظرفیت تونل است. از دیگر موارد، محاسبات طراحی بر اساس نوع ماده‌ای‌ست که در این تونل می‌خواهد قرار بگیرد.

در طراحی تونل انجماد باید توجه داشت تا جای ممکن زمان انجماد کاهش یابد، زیرا با این اقدام کیفیت و بافت مواد غذایی حفظ می‌شود.

همچنین در طراحی در برای تونل، از پیچ‌های مخصوصی استفاده می‌شود که تحمل فشار بالا را داشته باشند.

 

چرا زمان کم برای انجماد مواد غذایی ضروری‌ست؟

افزایش زمان انجماد باعث می‌شود تا سطح مواد منجمد شده و یخ زده، مانند یک عایق عمل کرده و از کاهش دما و انجماد درون مواد غذایی جلوگیری کند. در نتیجه بافت محصول و طعم آن به خوبی حفظ می‌شود.

 

انواع درب های تونل انجماد

دربهای تونل انجماد کنترل دار ، با استفاده از پیچهای مخصوص در فشارهای بالا، دارای سیستم بسته شدن خاصی می باشد.

درب‌ها دارای انواع رنگ شده سفید، پی وی سی، ضد زنگ و یا پلی استر می باشند.

درب از پی وی سی داخلی، آلومینیوم آنادایز شده، عایق کاری حرارتی از محیط زیست، گسگت‌های مخصوص که دارای طراحی بخصوصی جهت حفظ دما می باشند، تشکیل می گردد و به‌صورت انتخابی می‌تواند دارای یک محل برای شیشه کنترل نیز باشد.

مهمترین نکته در هنگام خرید تونل انجماد در کرج

مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در هنگام خرید تونل انجماد در کرج به آن توجه کرد، حفظ کیفیت مواد غذایی حین انجماد است.

برخی از مواد غذایی حین انجماد کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند به همین‌خاطر باید برای انجماد انواع سبزیجات و مواد غذایی از چگونگی فرایند انجماد آن‌ها به طور کامل اطلاع داشته باشید.

برای اینکه فرایند انجماد محصولات به درستی انجام شود باید علاوه بر زمان و دمای انجماد به مسائل دیگری نظیر دمای مناسب برای میکروب کشی نیز توجه کرد. به‌طور مثال بسیاری از میوه‌ها حین چیده شدن و انتقال به تونل‌ها برای انجماد آلوده به انواع سم‌ها و شهدها هستند.

بنابراین باید برای حفظ کیفیت و سلامت مواد غذایی و میوه‌جات قبل از انتقال آن‌ها به تونل انجماد، محصولات آلوده جهت شستشو درون آب صد درجه سانتی‌گراد قرار بگیرند.

آنزیم‌هایی که برای انجماد برخی از میوه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد جز آنزیم‌هایی به شمار می‌رود که قابلیت اکسیداسیون را در طول فرایند انجماد افزایش می‌دهند و از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

اما برای انجماد فراورده‎‌های گوشتی هیچ دستوراعملی در طول فرایند انجماد نیاز نیست.

 

مهمترین عوامل در کیفیت مواد منجمد شده

مهمترین عوامل در کیفیت مواد منجمد شده تاثیرگذار است که برخی از آن‌ها عبارتنداز:

  1. شرایط نگهداری محصول مورد نظر
  2. انتخاب روش مناسب برای انجماد
  3. دارا بودن دقت کافی در انتخاب محصول و آماده‌سازی آن برای انجماداست

انجماد مواد غذایی به روش تونل انجماد، چه مزیتی دارد؟

این سیستم یکی از بهترین روش‌های موجود برای منجمد کردن محصولات مورد نظر، اعم از مواد غذایی، محصولا گوشتی، میوه‌جات و … می‌باشد.

  • مواد در مدت زمان کوتاهی منجمد می‌شوند.
  • امکان رشد باکتری به حداقل می‌رسد.
  • انجماد با سرعت بیشتری انجام شده و در زمان صرفه جویی می‌شود.
  • به دلیل اتوماتیک بودن بخش‌های مختلف آن نیاز به نیروی انسانی کمتر می‌شود.

ما آمادگی ساخت و اجرا هرگونه تونل انجماد در کرج از تناژ یک تن الی به بیشتر را، با تجهیزات فریونی و تجهیزات آمونیاکی، در هر نقطه از کشور و خارج از کشور را داریم.

اگر قصد ساخت تونل انجماد در کرج را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن مدیریت : 09125270135

دفتر فروش : 02634710054

دفتر فروش : 02144644452

 

تونل انجماد دست دوم در کرج

قیمت تونل انجماد دست دوم در کرج

قیمت تونل انجماد کوچک در کرج

قیمت تونل انجماد iqf آی کیو اف در کرج

قیمت تونل انجماد بستنی در کرج

قیمت سردخانه تونل انجماد در کرج

ساخت سردخانه و تونل انجماد در کرج

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط