info@rezashavandi2@gmail.com 09125270135
ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

ساخت سردخانه در کرج – اجرای سردخانه کرج

ساخت سردخانه در کرج

در ساخت سردخانه در کرج اهداف متعددی مدنظر می باشد اما از عمده ترین این اهداف می توان به تولید برودت اشاره کرد که با استفاده از آن می توانیم دمای فضای مورد نیاز را تا حد امکان کاهش دهیم و به حفظ و نگهداری آن برودت بپردازیم.

درواقع سردخانه در کرج مجموعه تاسیساتی می باشد که باید در آن شرایط حفظ و نگهداری مواد غذایی، محصولات کشاورزی یا دیگر کالاهای فاسد شدنی از لحاظ دما، رطوبت و . . .  تامین شود. ساخت سردخانه صنعتی می تواند از سالن های یک مداره و دومداره برخوردار باشد. بهتر است ظرفیت بارگیری سردخانه های صنعتی به چند سالن تقسیم شود که این امر امکان نگهداری محصولات مختلف در سالن های متفاوت را برای شما فراهم می کند.

سردخانه صنعتی

اجرا سردخانه کرج

امروزه یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گزاران بزرگ، اجرا سردخانه کرج می باشد چراکه ممکن است بیشتر افراد با سوالات زیر مواجه شده باشند . آیا ساخت سردخانه سودآور است ؟ برای ساخت سردخانه چه اقداماتی باید انجام داد؟ آیا احداث سردخانه هزینه بر است؟ سردخانه صنعتی از چه اجزا و قطعاتی تشکیل شده است؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا به سوالات احتمالی شما پاسخ دهیم.

ساخت سردخانه در کرج

اصولا سردخانه های صنعتی از لوازم جانبی و تجهیزات صنعتی گوناگونی تشکیل شده اند که هر کدام عملکرد خاص و متفاوتی دارند. به طور کلی تجهیزات سردخانه صنعتی عبارت اند از: کمپرسور، کندانسور، اوپراتور، شیرآلات، موتور سردخانه و . . .

اجرای سردخانه کرج

همانطور که می دانید سردخانه آمونیاکی جهت نگهداری تمامی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از نمونه های سردخانه آمونیاکی از نظر دما می توان به سردخانه زیر صفر و بالای صفر و از نظر امکان جا به جایی می توان به سردخانه ثابت و محرک اشاره کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که طرز کار سردخانه آمونیاکی تا حدودی مشابه سردخانه فریونی می باشد و بدین جهت آمونیاک به صورت بخار تحت تراکم با فشار و دمای بالا از کمپرسور وارد کندانسور می شود و در این زمان از حالت گاز به مایع خالص تبدیل می شود. از جمله تجهیزات سردخانه آمونیاکی می توانیم مواردی همچون کمپرسور در سیکل تبرید سردخانه آمونیاکی، کمپرسور سیلندر پیستونی، کمپرسور اسکرو، کندانسور، سپراتور یا جدا کننده بخار و مایع، اواپتور و . . . را نام ببریم.

ساخت سردخانه در کرج

به طور کلی دمای سردخانه بین منفی 18 الی منفی 20 درجه سانتی گراد می باشد و امکان نگهداری طولانی مدت محصولاتی مانند فراورده های گوشتی، مرغ، سبزیجات منجمد، کره، بستنی و . . . را دارد. ار انواع سردخانه زیر صفری می توان به سردخانه کوچک اتاقی و سردخانه کانکسی اشاره کرد. حدود قیمت سردخانه زیر صفر بسته به نوع کاربری و ابعاد در بازه 5 تا 85 میلیون تومان در بازار موجود می باشد. همچنین سردخانه زیر صفر دارای قطعات مختلفی از قبیل کمپرسور، تابلو برق، شیرآلات، کندانسور، اواپراتور، اتصالات و لوازم کنترلی می باشد.

یونیت کامل سردخانه

در حقیقت به مجموعه از کمپرسور، شیرآلات و کندانسور که به صورت یک گروه جمع آوری می شوند، کندانسینگ یونیت گفته می شود. وظیفه این قسمت تقطیر گاز فشرده شده توسط کمپرسور می باشد که در ابعاد و سایز های متفاوتی تولید می شود. از جمله کاربرد کندانسینگ یونیت می توان به استفاده در تهویه مطبوع اشاره کرد . همچنین یونیت کامل سردخانه شامل اجزای مختلفی می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  •  کمپرسور
  •  کندانسور لوله مسی فین دار با پوشش ضد خوردگی
  •  قطع کننده جریان
  • سایت گلس
  • سوپاپ معکوس کننده سیکل
  • لوله های متصل کننده قطعات به یک دیگر
  • فیلتر درایر
  • و….

ساخت سردخانه در کرج

ممکن است این سوال برای شما هم ایجاد شود که سردخانه چیست؟ در واقع سردخانه فضای بسته ای می باشد که دائما دما و رطوبت آن کنترل می شود و برای نگهداری مواد مختلفی کاربرد دارد. از جمله مهم ترین قطعات سردخانه صنعتی، کمپرسور می باشد که وظیفه این قطعه متراکم نمودن گاز می باشد. همچنین موتور فن ها وظیفه جریان دادن هوا را در اواپراتور و کندانسور را برعهده دارند. همچنین قیمت تجهیزات سردخانه صنعتی بسته به نوع کاربرد و ابعاد آنها متفاوت می باشد.

موتور سردخانه

کمپرسور سردخانه که به آن موتور سردخانه نیز گفته می شود، از جمله مهم ترین قطعات یک سردخانه صنعتی به شمار می رود به همین جهت خرید موتور سردخانه یکی از مهم ترین عواملی است که باید نسبت به آن توجه کامل را داشته باشید. همچنین از این قطعه می توان در سردخانه های آمونیاکی، سردخانه بالای صفر و یا زیر صفر استفاده نمود. قیمت موتور سردخانه با توان آن رابطه متقابلی دارد که قابلیت تعمیر نیز یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت گذاری این قطعه می باشد.

مدار سردخانه زیر صفر

در واقع به مجموعه ای از لوازم برقی کنترلی و سایر قطعات حفاظتی یک دستگاه سردخانه تابلو برق گفته می شود. در مدار سردخانه قطعات الکتریکی به دو بخش قدرت و فرمان تقسیم می شوند. همچنین بعضی از قطعات وظیفه محافظت از کمپرسور سردخانه زیر صفر، کندانسور و اواپراتور سردخانه زیر صفر را دارند. قطعات الکتریکی بخش قدرت شامل کنتاکتور، فیوز اصلی و کلید سلکتور اصلی ترمینال های قدرت می باشد. همچنین بخش فرمان شامل اجزایی همچون ترموستات، کنترل فاز، کنترل بار، ساعت فرمان، ترمیستور و . . . می باشد.

تجهیزات سردخانه گوشت

برای جلوگیری از فاسد شدن و خرابی گوشت قرمز باید این محصول را به سرعت منجمد کنیم . با انجام این کار باکتری ها و میکروارگانیسم ها در گوشت قرمز فعالیت نخواهند داشت و گوشت فاسد نخواهد شد. از جمله قطعات مهم سردخانه گوشت منجمد می توان به درب سردخانه گوشت، کندانسور و اواپراتور اشاره کرد. تعیین قیمت سردخانه مرغ و گوشت به عوامل زیادی مانند ظرفیت، ابعاد، کاربری، کیفیت و . . . بستگی دارد.

میزان گاز سردخانه

مقدار گاز سردخانه بسته به نقطه جوش مورد نیاز شارژ می شود. هچنین میزان گاز و تنظیم اکسپنشن برای دما توسط تعمیرکار سردخانه مورد تنظیم و بررسی قرار می گیرد. یکی از مهم ترین عواملی که باعث کم شدن گاز چیلر می شود، نشت آن می باشد که ممکن است در اثر فرسودگی قطعات، آسیب دیدن لوله ها، سایش مکانیکی، خوردگی و …. رخ دهد.
سردخانه صنعتی زیر صفر

ویژگی های مهم سردخانه صنعتی

ساخت سردخانه در کرج

صنعت سردمدرن با تکاپو و اجتهاد در زمینه ساخت سردخانه در کرج یا ساخت اتاق سرد در کرج آماده خدمت رسانی به سراسر شهر کرج و کل مملکت می باشد.

سرد مدرن توانایی و راه اندازی صفر تا صد ساخت سردخانه را دارد.

اولویت هر مشتری ای برای خرید سردخانه در کرج کیفیت آن می باشد  پس با ما در بستگی باشید.

همچنین مجموعه ما بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.شما میتوانید همین حالا برای ساخت سردخانه در کرج با سردمدرن  تماس بگیرید.

ساخت سردخانه در کرج

ویژگی های خرید سردخانه در کرج

فرآیند ساخت سردخانه در کارخانه ما مطمئن و دارای گارانتی می باشد.

برای ساخت سردخانه در کرج، از قطعات درجه 1 با برند معتبر ساخته می شود.سردمدرن, شناخته شده ترین انتخاب برای خرید سردخانه در کرج است.

سازندگان ما در ساخت سردخانه در سردمدرن کار بلد و با تجربه هستند و خدمات پس از فروش را نیز برعهده دارد.

شما میتوانیداز طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن مدیریت : 09125270135

دفتر فروش : 02634710054

 

 

ساخت سردخانه صنعتی در کرج

لازم است برای ساخت سردخانه در کرج سوالاتی داشته باشید، مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

سردخانه انبار خنک کننده ای است که در آن برای حفظ و نگهداری محصول متناسب با میزان دمای آن استفاده می شود.ساخت سردخانه باید درست طراحی و اصولی ساخته شود.

مجموعه سردمدرن در ساخت سردخانه از قطعات با کیفیتی استفاده میکنند.

سردمدرن در کل ایام هفته آماده ارائه خدمات ساخت سردخانه در کرج می باشد و با توجه به نیازها و خواسته های شما ساخت سردخانه با کیفیت در کرج در ابعاد مختلف را انجام می دهد.

در ساخت سردخانه قیمت های ما ارزان و مناسب بوده و عایق بندی و کارایی انرژی بهتری دارند.

در کارخانه سرد مدرن انبار سرد سبک وزن و در عین حال مقاوم  هستند و این نوع سردخانه ها را می توان به راحتی جابجا کرد.

 

سردخانه صنعتی در کرج

مهمترین قسمت های تشکیل دهنده سردخانه در کرج

قسمت های برپایی شده انبار خنک کننده از اواپراتور , شیر انبساط،کندانسور و تبرید تشکیل شده است.

قطعات تشکیل شده سردخانه در کرج ریشه-بن-بیخ بوده و از برندهای باکیفیتی بهره‌گیری میشود.

 

ساخت سردخانه در کرج برحسب اندازه و ابعاد آن

سردخانه در کرج در اندازه و ابعادهای گوناگون طراحی و ساخته می شود لغایت از نشتی یا نشت سرد ممانعت شود. بدنه و درهای آن به واقعیت با مواد عایق ویژه با رسانایی گرمایشی کم عایق بندی شده است.

اندازه آن بر بنیاد ظرفیت باره دربایستن برای اندوخته سازی گونه محصول و کالا تخمین زده می شود. شیوه نگهداری، فضای کار، گردش هوا و غیره برای تعیین اندازه و ابعاد ساخت سردخانه در کرج در عقیده گرفته می شود.

ابعاد سردخانه برحسب حفاظت میزان محصولات مختلف محاسبه و ساخته می شود.انبار خنک کننده به انگیزه مقاومت در برابر نم و دوام اغلب و کیفیت دمای آن در بین مشتریان زیاد باره پیشباز پیمان می گیرند.

سردخانه های کانکسی در کرج را می توان در طیف وسیعی از اندازه ها و با مواد فوم پلی اورتان برای اهداف و فضاهای ویژه ساخت.

یک سردخانه کوچک می‌تواند فقط یک تقسیم از یک اتاق را اشغال کند، یا یک سردخانه در ابعاد کبیر می‌تواند کل ساختمان، مشابه سوله یا انبار را پر کند.

 

فروش سردخانه در کرج

در فروش سردخانه در کرججنس بدنه آن از مواد  عایق که رسانایی حرارتی بسیار پایینی دارند، استفاده می شوند. هزینه سردخانه در کرج بر اساس متراژ سردخانه محاسبه می شود.

جنس بدنه آن از فوم پلی اورتان ساخته شده است.عایق کاری بدنه ، کف و درب برای جلوگیری از ورود گرما از دیوارها، سقف و کف سردخانه در مواقعی که دمای هوای محیط بالاتر از دمای سردخانه است، مهم و ضروری است.

 

قیمت سردخانه در کرج

برای مشاوره رایگان و راهنمایی در استعلام قیمت سردخانه در کرج و همچنین ساخت  اتاق سرد در کرج یا انبار سرد و  اجرای آن با اعضای تیم سرد مدرن در تماس باشید.

ساخت سردخانه در کرج و راه اندازی انواع سردخانه در شرکت سردمدرن افتخار دارد که با سالها تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای سردخانه های ثابت و متحرک و صنعتی با قیمت مناسب در خدمت مشتریان عزیز باشد.

شرکت سرد مدرن طراحی و راه اندازی اتاق سرد را با تضمین در بهینه ترین حالت به اجرا میگذارد.

ساخت سردخانه در کرج

سردخانه در کرج

سرد مدرن مفتخر است با ارائه خدماتی در زمینه ساخت سیستم های سرمایشی در سرار کشور و ساخت سرد خانه در کرج نیاز مشتریان را در این زمینه به انجام برساند.

 

مهمترین خدمات سردمدرن
اجراء کلیه سیستم های تبرید ( سردخانه های صنعتی ،چیلر ،انبار سرد و اتاقک سرد متحرک و ثابت و …

 

طراحی و راه اندازی انواع سردخانه ها

  1. سردخانه های صنعتی
  2. تونل انجماد
  3. چیلر
  4. برج های خنک کننده
  5. زیر صفر
  6. بالای صفر
  7. سردخانه ثابت و متحرک (فریونی – آمونیاکی )

 

خرید سردخانه در کرج
خدمات طراحی و ساخت سردخانه در کرج نیاز به تخصص دارد. انبارهای اتاق سرد، مراکز توزیع مواد غذایی منجمد و فرآورده های گوشتی و دارویی پرمصرف ترین بخش انرژی در ایران هستند.

برای کمک به کاهش مصرف انرژی و بهبود راندمان انبارهای ذخیره سازی سرد باید به درستی طراحی و ساخته شوند. لطفا برای خرید سردخانه در کرج و سراسر کشور با ما تماس بگیرید.

برای سفارش ساخت و خرید سردخانه در کرج و دیدن نمونه کاری ما روی اینجا کلیک کنید.

 

ساخت سردخانه در کرج
جهت ساخت سردخانه و استعلام قیمت با سرد مدرن در ارتباط باشید.

 

ساختار سردخانه در کرج از نظر میزان دما و نوع کالا برای نگهداری

نگهداری مواد در سردخانه یک نیاز مهم و اساسی برای نگهداری لبنیات و محصولات غذایی فاسد شدنی است. به عنوان مثال شیر در دمای 4 درجه سانتیگراد در سردخانه نگهداری می شود در حالی که بستنی در دمای 30- درجه سانتیگراد نگهداری می شود.

 

موارد مهم در طراحی سردخانه در کرج

  • اندازه سردخانه
  • محصولاتی که باید ذخیره شوند
  • دمای ورودی محصول
  • دمای ذخیره سازی

 

اتاق سرد در دمای اتاق به شرح زیر است :

  1. دمای بالا (±5℃): برای نگهداری میوه و سبزیجات و دمای متوسط ​​بین 5- تا 10- معمولا برای مواد غذایی منجمد کاربرد دارد
  2. پایین (-20℃~-10℃): محصولات آبزی، گوشت ها یرای منجمد شدن
  3. نقطه انجماد (زیر -25 ℃):محصولات انجماد قبل از ذخیره سازی
  4. برای طراحی و ساخت تخصصی انواع سردخانه شما میتوانید با سرد مدرن مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر این،شرکت سرد مدرن خدمه ساخت و ساز خود دارد که می تواند نصب و راه اندازی را فراهم کند
خرید اتاق سرد
4.9/5 - (75 امتیاز)